باتری خودروی سوزوکی، در سال ۲۰۱۴ باتری‌های درجه یک با استاندارد بالا را در حوزه‌ های مختلف ارائه کرد که تحت یک برنامه کاملاً کنترل‌شده Total Quality Assurance به وسیله روش‌ها و آزمایش های پیشرفته ی کنترل کیفی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی می باشد. ما طیف کاملی از باتری های خودروهای سنگین و  تجاری و سبک را داریم که با رشد روزافزون، یکی از پیشگامان جهانی در صنعت باتری هستیم. شرکت سوزوکی با کمک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای خود و بوسیله ی  توسعه و تولید محصولات رقابت پذیر ومطابق با نیازهای مشتری طبق استاندارد های جهانی متعهد به جدیدترین نسل فناوریست و عهده دار معرفی این محصولات به بازارهای مربوطه است.

 

باتری خودرو برای شارژ حداقل ۱۲.۹ ولت نیاز دارد، اما سرعت شارژ در این ولتاژ بسیار پایین است. ولتاژ دینام و شارژر باتری خودرو می تواند به راحتی از ۱۵ ولت عبور کند، البته تا زمانی که مطمئن شوید که بیش از حد شارژ نشده است. ولتاژهای بالاتر این امکان را به باتری می دهد تا سریعتر شارژ شود.

اما اگر می‌خواهید باتری را در شارژ بگذارید، معمولاً از ولتاژ شناور ۱۳.۶ تا ۱۳.۸ ولت استفاده می‌شود.
مهمتر از همه، اطمینان از قدرت عملکرد باتری های خودرو سوزوکی، باتری های اتومبیلی و وسایل نقلیه است.

باتری وسایل نقلیه برای شارژ به حداقل ۱۲.۹ ولت نیاز دارد، اما سرعت شارژ در این ولتاژ بسیار پایین است.

اگر شارژر را برای مدت طولانی و حتی با شدت حداکثر ۲ آمپر وصل نگه دارید، باتری تخریب می شود. در باتری های سیلد شده، تجمع گازها می تواند باعث انفجار باتری شود.

اگر به یک باتری سوزوکی قدرتمند و قابل اعتماد برای ماشین خود نیاز دارید، باتری جایگزین خودرو خود را پیدا کنید.

ما طیف کاملی از باتری های خودروهای سنگین و تجاری و سبک را داریم. ما با رشد روزافزون، یکی از پیشگامان جهانی در صنعت باتری هستیم.

ولتاژهای بالاتر این امکان را به باتری می دهد تا سریعتر شارژ شود. مهمتر از همه اطمینان از قدرت عملکرد باتری های خودرو سوزوکی، باتری های اتومبیلی و وسایل نقلیه است.

باتری خودرو برای شارژ حداقل ۱۲.۹ ولت نیاز دارد، اما سرعت شارژ در این ولتاژ بسیار پایین است. ولتاژهای بالاتر این امکان را به باتری می دهد تا سریعتر شارژ شود.

دماهای بالا با تبخیر آب از الکترولیت و خوردگی و تضعیف شبکه های مثبت، عمر باتری را سریعتر کاهش می دهد.

ابتدا باید برخی از عیب یابی ها را انجام دهید تا سایر مشکلات احتمالی که ممکن است باعث روشن نشدن خودروی شما شوند را بیابید. تامین‌کنندگان و فروشگاه‌های باتری تست های باتری را انجام می‌دهند که برای اولین مرحله ضروری است.

باتری خودرو برای شارژ به حداقل ۱۲.۹ ولت نیاز دارد، اما سرعت شارژ در این ولتاژ بسیار پایین است. ولتاژ باتری وسایل نقلیه کاملاً شارژ شده باید حداقل ۱۲.۶ ولت باشد. هنگامی که موتور در حال کار است، این مقیاس باید ۱۳.۷ تا ۱۴.۷ ولت باشد.

اگر باتری شما تمام شده باشد، ماشین شما ممکن است همچنان کار کند، اما احتمال از کار افتادن آن هست. هنگامی که باتری شما به اندازه کافی برق تولید نمی کند، دینام باید سخت تر کار کند تا موتور را روشن نگه دارد.

باتری سوزوکی، باتری وسایل نقلیه سوزوکی

باطری سوزوکی-D23باتری اتمی D23suzuki vehicle battery D23suzuki starter battery D23car battery b20

suzuki battery b20باتری سوزوکی b20باطری اتمی b20suzuki starter battery b24car battery B24

suzuki battery b24باتری سوزوکی b24suzuki vehicle battery d26suzuki starter battery d26suzuki battery d26

باطری سوزوکی d26suzuki battery trucksuzuki vehicle battery trucksuzuki starter battery truckباتری سوزوکی

باتری خودرو L2suzuki car battery L5باتری سوزوکی L5suzuki starter battery L5car battery L5

suzuki battery L3suzuki vehicle battery L3باتری سوزوکی L3suzuki starter battery L3car battery L2

suzuki vehicle battery L2باتری ماشین L2suzuki car battery L2باتری سوزوکی L1suzuki battery L1